Гарантії

Повернення і гарантія на товар

Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.

З якого моменту починається гарантія?

  1. Обслуговування по гарантії включає в себе:
  2. з моменту передачі товару споживачеві;
  3. якщо немає можливості встановити день покупки, то гарантія йде з моменту виготовлення;
  4. на сезонні товари гарантія йде з моменту початку сезону;
  5. при замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.


Правила обміну та повернення товару:

На усі товари поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінням, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Обмін і повернення продукції належної якості

Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

Покупець має право обміняти товар належної якості на інше торгова пропозиція цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Обмін і повернення продукції неналежної якості

Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, то він може зажадати заміну у продавця. Заміна повинна бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін повинен бути проведений протягом 20 днів.

Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення проводиться шляхом повернення суми в розмірі вартості товару.

Поверненню та обміну не підлягають товари, які містяться в затвердженому Кабінетом Міністрів України «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

Повернення коштів

Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець.

При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше через 7 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.

Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається протягом 7 днів після отримання вимоги від покупця.

При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 7 днів.

  1. усунення недоліків товару;
  2. обмін на аналогічний товар без доплати;
  3. обмін на схожий товар з доплатою;
  4. повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
  5. товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
  6. товар не входить в перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

У даній категорії немає товарів.